ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Να τρώμε κρεμμύδι. Τα οφέλη στον οργανισμό της, θα σας εντυπωσιάσουν..

img

Θα τα χάσετε μόλις διαβάσετε σε πόσους τομείς κάνει καλό το κρεμμύδι για την υγεία μας…
Δείτε μερικά μόνο από τα οφέλη των κρεμμυδιών και τη συνεισφορά τους στον ανθρώπινο οργανισμό:
  • Ενισχύει την υγεία των οστών
  • Βοηθούν στη διατήρηση υγιών οστών και είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για τις γυναίκες, που έχουν αυξημένο κίνδυνο για οστεοπόρωση καθώς περνούν στην εμμηνόπαυση.
  • Αντιφλεγμονώδεις και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες
  • Αρκετοί αντιφλεγμονώδεις παράγοντες στα κρεμμύδια, τα καθιστούν χρήσιμα για τη μείωση της σοβαρότητας των συμπτωμάτων που σχετίζονται με τη ρευματοειδή αρθρίτιδα, την αλλεργική φλεγμονώδη αντίδραση του άσθματος και η αναπνευστική συμφόρηση που σχετίζεται με το κοινό κρυολόγημα.
  • Φυσικός ρυθμιστής του σακχάρου
  • Το κρεμμύδι αποτελεί, επίσης, μια πολύ καλή πηγή χρωμίου. Από κλι­νικές έρευνες σε διαβητικούς, που δημο­σιεύτηκαν σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, όπως στο «Diabetes & Metabolism», διαπιστώθηκε ότι το χρώμιο έχει την ικανότητα να μειώνει τα επίπεδα σακχάρου νηστείας, να βελτιώνει την ανοχή στη γλυκόζη αίματος, να μειώνει την ολική χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια, καθώς και να αυξάνει τα επίπεδα της καλής χοληστερίνης στο αίμα


ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Να τρώμε κρεμμύδι. Τα οφέλη στον οργανισμό της, θα σας εντυπωσιάσουν..


ΠΗΓΗ: » fanpage.gr